1 Eylül 2010 Çarşamba

redaksiyon

İnsan akşam eve geldiğinde yalnız olunca, izin verilen tek kadeh ve müzik eşliğinde gayri ihtiyari geçmişe gidiyor. Geçen gün dikkat ettim ki ben kendi geçmişimin editörü olmuşum. Geçmişimi montajlıyorum. Kötü anıları kesip, peşpeşe güzel hatıralara dalıyorum. Ya iyi bir editörüm veya epey güzel şeyler yaşamışım ki, şöyle bir silkinince gülümsediğimi farkediyoru. Demem odur ki, sizde kendi mazinizin edıtörü olun, montajlayın kötü anıları kesip atın, sizde arka arkaya güzel hatıralarınızla yaşayın. Göreceksiniz, bir iki saat sonra çok sevdiğiniz bir film seyretmişcesine mutlu olacaksınız. Hadi başlayın redaksiyona, mutlu edin kendinizi.

4 yorum:

  1. vay be abi bu ne güzel yazı, ne güzel bir öneri, h,ç durmayalım hep beraber yapalım..

    YanıtlaSil
  2. canikom valla Ersin haklı.bu ne güzel bir yazı olmuş böyle.canım benim eline aklına sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar ben bilmiyordum ama benim yaptığımın ilmi bir adı varmış. NLP uzmanı tenis arkadaşım Cengiz Eren bunun ruhi detox olduğunu söyledi.

    YanıtlaSil
  4. Anladımmm bu kış sende benle Ersin'e geliyorsun.Yani yoga ya başlıyoruz..Hazır ruhi detoksa başlamışken..

    YanıtlaSil