18 Ocak 2011 Salı

MFÖ

Yakınlarım bilir, otantik Türk halk müziği dışında Türk müziğine fazla yakınlığım yoktur, hele modern pop, tam musiki incelik yoksunu iki üç akorlu, konservatuvar iki öğrencisinin yazabileceği şeyler. Ama geçen Pazar gecesi Saba Tümer'in(isim hatalı olabilir) programında canlı MFÖ'yü dinledim. 40. yıllarıymış. Hakikaten benim ailemde üç nesil severek dinledi onları. Onların konserleri hep doldu. Hemde bende ordaydım kalabalığıyla değil hakiki sevenleriyle doldu. bundan sonrada dolacak. Onları dinlerken Cem Karaca'yı, Barış Manço'yu, Tanju Okan'ı ve hayatta olan Bülent Ortaçgil ile Alpay'ı hatırlayıp bu müzisyenlerin yerlerinin bende apayrı olduğunu düşündüm. Keşke onlar ayarında yeni müzisyenler çıksa.

1 yorum:

  1. Bunlar gerçek müzikle yoğurulmuş adamlar abi, öyle, bilgisayarda üç aleti üstüste koyup kayıt yapanlardan değil, bak ne diyorsu, "benim gitarımda üç tel vardı" işte müzisyen yılmadan çalışılan ve son derece başarılı 40 yıl, ne diyelim allah ömürler versin

    YanıtlaSil