20 Temmuz 2010 Salı

Ivır zıvır

Bugün havayı görünce yanıma ikinci bir T-shirt alıp kulübe gittim. Şiddetli yağmur başlayınca hiç yapmadığım bir şeyi yaptım. Oyağmurun altında boş korta girip hareketsiz durdum. İnanılmaz güzeldi.(refreshing diyecektim ama karşılığını bulamadım).
Eve dönüp mail'ime baktığımda genç tenis arkadaşlarıdan gelen ve bana uygun bir mail gördüm;
  THE PROJECT OF THE DAY AT THE HOME FOR THE AGED WAS
  "TRY TO CREATE SOMETHING FROM MEMORY"
Yani, yaşlılar evinde günün projesi, hayaliniz/hatıralarınızdan birşey yaratmaya çalışın.
 Lütfen deneyin yaş mühim değil, becerebiliyorsanız çok keyifli.
Çok sevdiğim! Ertuğrul Özkök son peki biz onları istiyormuyuz yazısından sonra, birazda Serdar Turgut'un gazıyla gurme yazılarına döndü. Bodrumda çok önemli bir misafirini ağırlamış ve on gün boyunca Türk şarabı içirmiş.Bu ismi meçhul önemli kişide çok memnun kalmış. Ben rakıyı pek sevmediğim için tam 49 senedir Türk şarabından memnunum. Bilen bilir epey bulunduğum yurt dışındada misafiri olduğum amatör uzmanlar bana şarap içirdiler.
Ciddileşelim, asker bir aileden geldiğim için askere toz kondurmam. Ama okuduklarım doğruysaki doğruya benziyor el insaf.
2007 de asker PKK'lıları Heron vasıtasıyla kıstırmış, ağır zayiat verdiriyor. Bu arada bir üsteğmen yarbayına, kendi adamlarım zayiat veriyor ya koordinatları değiştirin yada Heronu düşürün mesajı veriyor.
Ben bunu kabul edemem. Böyle bir ihanet ihtimali San Marino ordusunu bile ayağa kaldırır. Ama bizim Genelkurmay eveliyor geveliyor, ve anlaşılıyorki soruşturma 2007'denberi devam ediyor.Ne diyeyim pes!
Bugünü güzel bir cümleyle bitirelim;
Edep en iyi edepsizden öğrenilir.(Ahmet Hakanın yazısından.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder