23 Ağustos 2010 Pazartesi

Gecen hafta

Fulyanın gelmesiyle başlayan hafta, tahmin ettiğim gibi çok güzel geçti. Perşembe, Zeyno' nun ilk yaş günü için sadece büyükanne ve büyükbabalar ile kutlama. Cuma günü Tanya ve Ersinlerde koca adam olmuş Aliş'i kucaklama ve sıkıştırma, Ersinin sürprizi sevgili dostum İlhanla yıllar sonra karşılaşma, güzel bir mangal eşliğinde bol gülmeli bol dedikodulu bir yemek.
Ama haftanın ana olayı Zeyno'nun kır doğum günü partisi idi. Filiz ona eksizsiz ama abartısız zarif bir parti hazırlamıştı. Rafine bir parti idi.
Benim için ayrı bir mutluluk'ta tüm Saran ailesinin tam kadro orada olması idi. Parti sahibi Zeyno, Filiz, AliSinan; Aliş, Alara, Ayşe, Tanya, Ersin; ve biz, Fulya ile ben. Çoktandır böyle beraber olmamıştık pek hoştu. Bir daha ne zaman olur bilemem ama ben sık olmasını isterim.
Velhasıl felekten güzel bir hafta çaldık. Bu sabah, Fulya yazlığa döndü bana'da tenis, futbol ve basketbol maçları ile müzik kaldı. Herkeze sevgi dolu kalabalık aile toplantıları ve iyi haftalar.

3 yorum:

  1. keyifliydi keyifli....
    sağlığımız olursa tekrarlarını yaşayalım
    kendşmşze şyi bakalım

    YanıtlaSil
  2. Vallahi canikom,bu hafta bence de çok keyifliydi !!!!Zeynoşun doğum günü de partiside çok güzeldi..Meleğime yakışır yaaa !!!Bu arada fulya gitti diye şıkıdam olup abartma haaaa..

    YanıtlaSil
  3. Pek keyifli bir haftasonuydu. Zeynoya tekrar nice mutlu yaşlar..kocaman olsunlar..dost olsunlar Aliş ile.

    YanıtlaSil