1 Ağustos 2010 Pazar

Pazar

Dün klüpte benimle ilgili bir anektodu anlattılar. Arkadaşlar otururken, genççe bir hanım sormuş; yahu demiş, Basri bey yaşlı başlı adam ama hepiniz onun etrafına toplanıyorsunuz, çiftlerde takımları o düzenliyor, kimle isterse oynuyor filan demiş. Orada bulunan 55 yaşlarındaki sporcu çok sevdiğim bir kardeşim cevabı şu fıkra ile vermiş.

Hanımın biri papağan almak için dükkana girmiş. Çok güzel çok parlak tüylü bir papağan istiyorum demiş. beğendiği birinin fiyatını sormuş, 1000TL, başka birtane 3000TL diğeri, 5000TL en sonunda kenarda mat tüylü yaşlı bir papağan görünce peki bu kaç para demiş. Dükkan sahibi 30000TL deyince şaşırmış ve onca güzel kuş yanında bunun fiyatı niye böyle demiş. Dükkan sahibi şu cevabı vermiş; Hanımefendi görünüşü bilmem ama bütün papağanlar o ne derse yapıyorlar demiş.

Duyunca önce ben okadar yaşlımı gözüküyorum diye küfür edecekken sonra gururum okşandı.

İnsan emekli de olsa eski alışkanlık, Pazar miskinlik günü. Sabah bir tomar ilacımı aldıktan sonra kahvaltı edip gazetelere göz gezdirdim. Pazar gazeteleri en sevdiklerim, zira gazetelerde Pazarları biraz daha gevşek, daha ılıman oluyorlar.(En azından benim okuduklarım) Eli kılıçlı köşe yazarları bile biraz insani, biraz laylaylom yazılar yazıyorlar. Bugün beni çok gururlandıran, bir Türk ve Türk asıllı kız sporcumuzun 110 engellide Avrupa şampiyonu olması oldu. Arada, bunca karanlık gündem arasında, böyle şeyler insanın içini aydınlatıyor.

Sevgili sapık köşe yazarım Serdar Turgut' tan bir site öğrendim. http://www.deathclock.com/. Büyük ihtimal benim dışımda herkes biliyordur ama işin özü şu; siteye girip yaş ve diğer alışkanlık, bedensel bilgilerinizi veriyorsunuz, site size ölüm tarihinizi ve kaç saniye ömrünüz kaldığını söylüyor. Hiç bir ilmi değeri olmasada insanın ekranda azalan saniyelerini seyretmesi ilginç.

Şimdilik herkese uzuuuuun saniyeler.

4 yorum:

  1. Nedir bu deathclock filan gibi gayet luzumsuz palavra sitelerde dolaşmak yaaa!!!İnsanın ne zaman öleceğini ancak allah bilir..Makinelerin böyle bir becerisi olsaydı,insanoğlu onunda bir hilesini bulurdu ve herkes ölümsüz olurdu..Böyle sitelere girdiğine göre sen yakında falcılarada gitmeye başlarsın!!!!Çok mu sıkılıyorsun nedir?Anlayamıyorummmm

    YanıtlaSil
  2. hahhaaa
    papagan meselesina bayıldım, yanlız ben senin gençliğini de hatırlıyorum abi o zamanda yaşlı papağan durumundaydın herkes senin etrafında toplanırdı....

    YanıtlaSil
  3. Fulyacığım, dedim ya sapık köşe yazarımın fikri. Öyle merak edeceğine görmek gerek.

    YanıtlaSil
  4. Ersinciğim o zamanki sebep annemiz ve babamızın cok liberal oluşu ve diğerleri mırın kırın ederken bize kız erkek bütün arkadaşlarımın cekinmeden gelebilmesiydi. Zaten sende gayet iyi bilirsin.

    YanıtlaSil